بولوت | بازی های مستقل

بازی های مستقل بولوت نام یک گروه بازی ساز مستقل می باشد که مشغول ساخت بازی های کوچک و مستقل هستند.

تبلیغات
unity3d.ir مرجع فارسی یونیتی Bulut
آخرین مطالب

گزارش پنجم

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۴۱ ب.ظ

سلام

بالاخره امتحانات خدا رو شکر خیلی خیلی خوب و شیرین تموم شدن.

درصد پیشرفت :

75%

اما در این قسمت :

- اضافه شدن بالاترین امتیازات

- اتمام کدهای بخش Refresh و منوهای در حال اجرای بازی

- اصلاح باگهای ریزه میزه

- تکمیل ریزه کاری های باقی مانده

- اتمام کدهای منوی اصلی

کارهای باقی مانده :

- تکمیل کدهای باقی مانده ثبت بالاترین امتیارات

- افزایش پرفورمنس نهایی (کاهش زمان پردازش و درنتیجه افزایش پرفورمنس با توجه به Function های استفاده شده و زمان مورد نیاز برای پردازش اونها ، اصلاح پردازشهای اضافی)

- طراحی آیکن

- افزودن SplashScreen

- تعدادی اصلاحات ریز دیگر در بخشهای مختلف

انشالله بعد از گزارش کار ششم و یا حداکثر هفتم نسخه بتا در وبلاگ قرار داده خواهد شد.

در این گزارش تصویر جدیدی قرار ندادم چون تغییر خاصی در ظاهر بازی ایجاد نشده است.

موفق باشید

  • بولوت

نظرات (۱)

سلام ...
خوشحالم تا به اینقدر از کار انجام شده ...
بازیتون رو توی جشنواره بازی سازان مستقل شرکت میدین دیگه درسته ؟؟؟

ما هم داخل سایت بازیمونو داریم می سازیم و به جاهای خوبی هم رسیده ... کار گروهی واقعا بهتر از کار یک نفرست شما هم که ازتون خواستیم بهمون ملحق نشدی ولی امیدوارم این بازی رو برای گوشی بدید بیرون ...
یا علی ...
پاسخ:
سلام
سجاد عزیز ، نخواستم بد قولی کنم و وسط کار مجبور بشم رهاتون کنم.
و چون نمی تونستم اون طوری که از ته دل می خواستم با شما همکاری کنم تصمیم گرفتم همین اول کار اعلام کنم تا اگر مشکلی پیش اومد کسی از بنده حقیر ناراحت نشه.
به هر حال آرزوی قلبیم موفقیت شماست.
بله در جشنواره هم شرکت کردم ولی فعلا نه با این بازی با یک مقاله در مورد فناوری بهینه سازی بازی که قبلا در همین وبلاگ هم قرار داده بودم و با اضافه کردن مطالبی از منابع دیگر و سر سامان دادنش اون رو اصولی ترش کردم.
انشالله بازی رو هم به زودی در جشنواره قرار می دم ، از اونجایی که تا آخر فروردین تمدید شد باعث شد کمی سرعتم رو کم کنم تا دقتم بیشتر بشه ، ولی مطئمن باش که خروجیش رو خواهید دید
با سپاس
یا مهدی
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی